Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace trhu kojeneckých mlék
Čevela, Josef ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Sobol, Robert (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je naleznout odlišnosti, resp. podobnosti mezi spotřebiteli kojeneckých mlék. Na základě těchto odlišností je uspořádat do skupin, segmentů, které jsou uvnitř co nejvíce homogenní a vůči ostatním skupinám, segmentům co nejvíce heterogenní. Dalším cílem je pro odkryté a popsané segmenty navrhnout marketingová doporučení. Práce se skládá ze dvou částí, z nichž teoretická popisuje postup segmentace trhu. V praktické části je uvedena charakteristika trhu kojeneckých mlék a jsou popsány jednotlivé druhy kojeneckých mlék. Na základě sekundárních a primárních dat je provedena vlastní segmentace. V praktické části je v oblasti sekundárních dat využíváno projektu MML-TGI a obsahové analýzy. Primární data z vlastního výzkumu jsou zpracována prostřednictvím program IBM SPSS statistics verze 20. Výsledkem této práce je nalezení pětice segmentů, které jsou charakterizovány, pojmenovány, a pro které jsou navržena marketingová doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.